Subject: AS Utilitas Tallinn Mustamäe katlamaja kooskõlastatud teabelehe edastamine
From: "Glea Habicht" <[email-masked]>
To: PÄA Põhja <[email-masked]>
Date: Fri, 17 Jan 2025 14:43:01 +0200

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet annab teada, et kooskõlastas 
17.01.2025 AS Utilitas Tallinn (registrikood 10811060) Mustamäe katlamaja 
korrigeeritud teabelehe.

Kemikaaliseaduse § 23 lõike 7 kohaselt edastame Teile teadmiseks teabelehe 
kooskõlastamise otsuse nr 1-7/25-012 ühes kooskõlastatud teabelehega.

Teabelehele palume rakendada AK-märget vastavalt AvTS § 35 lg 1 punktidele 
9, 10 ja 17.

Lugupidamisega,

	 Glea Habicht
Tehnikaosakonna peaspetsialist
+372 620 1753 | [email-masked]
www.ttja.ee <http://www.ttja.ee/>  | Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve 
Amet
Endla tn 10A, 10122 Tallinn